OT: upgrade SW (bylo: Re: OT: RouterBoard bylo Re: OT Exploiting SOHO Routers)

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Březen 19 21:40:42 CET 2015

> Presne techto hruz jsem se obaval, kdykoliv jsem o Mikrotiku a jeho
> licencovanem SW v minulosti cetl...

Neni to tak otresne, ale chyby to neodpousti.

> Nejhorsi na tom je to, ze vyrobce neudela jasnou, prehlednou a stale
> aktualni (!) tabulku, co s cim funguje a co ne. Nebo ji nekde ma?

No mohlo by to byt trosku zdokumentovanejsi, proto ale je radeji vhodne
dodrzovat konzervativnejsi pravidla, aby odchod od rozdelane prace a
nasledny restart neco nezbriketoval... Obzvlaste pokud se tech MK
upgraduje najednou vic.

> Jestli je to tady nejak jinak, pak sorry za moje spatne chapani. Jsou
> ale jine pripady, kdy tato ci podobna maxikurvarna funguje a nikdo nic
> nenamita (!!!)...

Je pravda, ze podobne pristupy jsou napr. u ucetnich programu, prave z
duvodu konverze databazi je mozny posun jen mezi xx podverzemi. Tam ale
existuje ale obvykle i "panenska" verze, co umi upgrade z jakekoliv
verze. Jen je ale i prislusne rozmerna a po jejim spusteni je nekdy
videt, ze jde konzervativni cestou upgrade databaze na verzi +1 +2
+3,... ne hrr stylem. U embeded zarizeni se bohuzel bojuje s prostredky
a tak to neni mnohdy tak blbuvzdorne.

Radek (benedikt2hw.cz)