OT: RouterBoard bylo Re: OT Exploiting SOHO Routers

Per512 per512 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 19 20:54:59 CET 2015

   Není zač,

  ještě si odzálohujte ID key licence RoS. To budete potřebovat v
případě, že nějakým katastrofickým řízením osudu přijdete o
nainstalovanou licenci v RB. Pak stačí poslat ID key na supoort
Mikrotiku a oni pošlou aktivační klíč licence nutný pro odblokování
funkcionality RB po čisté instalaci RoS. Pokud si uchováte klíč pomocí
exportu, viz níže, pak support ani nebudete potebovat a licenci si
obnovíte sám :-)
   Postup:
- ve Winboxu ťuknete na tlačítko <SYSTEM>, tam vyberte položku <License>
a někam si dobře uložte písmenka v okénku <Software ID>, poté proveďte
export klíče pomocí tlačítka <Export Key>. Vyexportovaný klíč si dobře
uložte...
--

   Rtepp