OT: RouterBoard bylo Re: OT Exploiting SOHO Routers

František Burian BuFran na seznam.cz
Čtvrtek Březen 19 20:43:38 CET 2015

Dobrý den,

  Je dobré zmínit, že tyhle soubory se zálohou konfigurace je potřeba
vyzkoušet že fungují.
Mikrotik verze 4 a nízké subverze verze 5 byl známý tím že to co bylo
exportováno nešlo
nazpátek importovat, nebo tam spousta konfigurace chyběla, tak jen abyste se
nedivili,
až se stane nějaký průšvih, že to všechno budete muset nastavovat znovu :-)

Verzi 6 nepoužívám protože žrala dost ramky (byl tam cca rok zpátky memleak,
nevím jestli
ho už opravili).

Konfiguraci transportovat na Mikrotik vyšší hlavní verze se ani nepokoušejte
:-)

S pozdravem,

  F. Burian