OT: RouterBoard bylo Re: OT Exploiting SOHO Routers

Per512 per512 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 19 20:27:26 CET 2015

   Poznámka byla míněna pozitivně :-)

   Dobrá připomínka se zálohováním, zapoměl jsem :-)
   Opět velmi jednoduché:
   Po přihlášení přes Winbox v menu zvolte opět položku Files a tam
ťukněte na páté tlačítko <BACKUP>, vytvoří se záloha ve Flies s názvem
routeru, aktuálním datem a časem. Tu si můžete ponechat v routeru,
nezmizí při upgrade nebo resetu, nebo si ji jednoduše zkopírujete do PC
následujícím postupem:
- vysvítíte si v okně Files soubor(y), které chcete zkopírovat
- ťuknete na třetí tlačítko zleva (Copy), tím přenesete soubor(y) do
schránky
- vyberete/vytvoříte ve vašem PC složku se zálohami a do ní pomocí
<CTRL>V soubor(y) se zálohami konfigurace přenesete.

   Obnova konfigurace je jednoduchá:
- pokud ji máte v RB tak na ni udělejte dvojklik a stiskněte tlačítko
<RESTORE> , potvrďte a počkejte si :-)
- pokud ji máte v PC a máte nový, nebo dočista zresetovaný RB, pak
soubor se zálohou přenesete stajným postupem jako soubory pro upgrade
RoS a pak viz bod výše :-)
--
   Toť vše

   Rtepp