OT: RouterBoard bylo Re: OT Exploiting SOHO Routers

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Březen 19 20:13:08 CET 2015

Díky za přesný postup. Ta poslední poznámka mě trochu znejistěla, ale
snad to proběhne bez problémů, protože bych to dokupy už nedal.
Musím zálohovat a obnovovat nastavení nebo zůstane zachováno a bude
fungovat i s novým RoS a firmwarem?

Martin Hanek