CCA...

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Březen 19 19:34:44 CET 2015

> A: Jo, víš, co mi řekla prodavačka v tom třetím kšeftě (inzerují mj.
> elektroinstalační materiál) na můj dotaz, zda mají dvojlinku v metráži?
> Napřed mi podala flexošňůru v pytlíku, a na mojí námitku, že to není
> metráž, řekla "aha...no jo" a vysvětlila mi, že metráž nemůžou prodávat,
> protože nemají kalibrovaný (či cejchovaný) metr. Opět naprosto bez prdele...

> Ve všech ostatních kšeftech to přitom měří pomocí dvou rysek na pultě
> apod. Že by nějaká nová bolševikova vifikundace?

Jj, úřady na to teď nachytávaj lidi. Švagrová dostala pokutu za to, že
prodávala textilní stuhy měřené ocelovým metrem s prošlým datem
kalibrace. Že se délka toho metru samovolně změní za století míň než
délka stuhy přes noc, to nikoho nezajímalo. Zdravý rozum má pohov,
příkazem dne je vybrat co nejvíc pokut, vem kde vem.

Aleš Procháska