CCA...

Čtvrtek Březen 19 10:26:28 CET 2015

Tak zase na druhou stranu, výrobci jenom reagují na poptávku na trhu.
Zákazníci chtějí nízkou cenu a pro některé je to hlavní nebo rovnou jediné
kritérium. GES to má jasně uvedeno, co je Cu a co je CCA - a ten s CCA
stojí polovinu:

http://www.ges.cz/cz/utp-cat-5e-d-cu-GES06904391.html
http://www.ges.cz/cz/utp-cat-5e-d-cca-GES06915633.html

P.K.