OT Exploiting SOHO Routers

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Březen 19 18:05:39 CET 2015

> Typy' nebo 'tipy'?

Dobre. Mate tipy na lepsi typy?

> [...]
> už jenom otevřeností vývoje (Stačí se podívat na chyby v těch SOHO
> routerech, většinou jsou to naprosto školácké chyby, kdy web server
> si vůbec neošetří vstupy nebo ještě hůř "zapomenuté" debugovací rozhraní.
> A ty chyby jsou často >10 let staré, protože výrobce koupil od kohosi
> jakýsi operační systém a pak ho zaflikoval, aby to nějak fungovalo -
> a nikdo už se pak nestaral o to, co se v tom kódu děje.
> V tomto je open-source daleko důvěryhodnější - i přesto, že nelze
> zaručit, že tam nikdo nikde žádná zadní vrátka neschoval, pořád

No, proti tomu asi z meho pohledu nelze moc namitat, jen nevim
dostupnost, cenu a spotrebu tech zminovanych desek.

Dale by bylo vhodne, aby se to z hlediska spravy chovalo jako ony
"krabicky", tzn. bylo tam webove rozhrani se srozumitelnymi prvky. Neco
takoveho existuje primo jako soucast distribuci?

--
Jirka