OT Exploiting SOHO Routers

Per512 per512 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 19 17:14:14 CET 2015

Dne 19.3.2015 v 16:42 Jan Waclawek napsal(a):

> https://www.turris.cz/cs/privacy neznie dost seriozne? (to nie je
> provokacia ale otazka od laika)

   Jsem už dost starý  (bohužel) abych těmto prohlášením věřil.
   Mě IT živí téměř tři dekády a takovýchto křišťálově čistých
prohlášení jsem už viděl "několik párů" a nakonec byla spousta věcí jinak...
   V případě projektu Turris nevím, neměl jsem v ruce, nečetl jsem
zdrojové kódy, ale profesní paranoia a nemožnost mít jedno z klíčových
zařízení na síti  pod plnou kontrolou mi říká NE, při vši úctě k práci
jeho tvůrců, kterou odvedli v něčím zájmu (nebo vyšších ideí).
  --

   Rtepp