Karta 2x 8bit D/A

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Středa Březen 18 18:58:10 CET 2015

Cize ty chces vysielat, preto D/A. Som ti chcel navrhnut, ze si kup klon
USBee (alebo Saleae)...
Hentoto by Ti nevyhovovalo http://www.nooelec.com/store/sdr/hackrf-one.html
? Zda sa, ze to uz maju vyriesene, tak sa len inspirovat
https://github.com/mossmann/hackrf/blob/master/doc/hardware/hackrf-one-schematic.pdf
ked sa chces hrat.

Neviem, aky pouzivas SDR sw, ale ak RTL-SDR a GNU RADIO, tak by som sa fakt
klonil k tomu BBB. PRU jednotky su RISC cpu urcene na realtime operacie,
takze by nemal byt problem s casovanim.
http://www.rtl-sdr.com/beaglebone-black-image-file-rtl-sdr-gnu-radio/

Slavo T.