Karta 2x 8bit D/A

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Březen 18 17:23:07 CET 2015

Mam doma klon USBee na USB kde je Cypruss a latch pre 8bitov LA
zvlada 24MS/s. Takze vcelku verim tomu ze by zvladal 2x 8 bitov 1/2 rychlostou opacnym smerom
a mne by stacial z toho 1/12.  Tolko teoria. Naprogramovat to moze byt rovnako zlozite ako ten STM32F407 kit

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Wednesday, March 18, 2015 5:16 PM
To: HW-news; HW-news
Subject: Re: Karta 2x 8bit D/A

>STM32F407 má dvoukanálový 12.bit DAC, který se dá navázat na časovač a
>krmit DMA, takµe jitter bude odpovídat zhruba jitteru PLL. Vzorkování v
>řádu MHz. Jde koupit vývojovou desku i s Ethernet PHY např. Olimex za
>cca 40 Eu. Asi bude něco i s USB HS PHY. Takµe hardware se dá pořídit
>hotový, hor±í to bude naprogramovat.

Naprogramovat to nie je take katastrofalne, vedel by som poradit kde zacat (aj ked teda to je rozhodne daleko od hotoveho); horsie je, ze to DMA podla datasheetu nebude tych 1MSps zvladat - podla datasheetu zvlada 1MSps zmenu o 1 bin, a full-scale settling je typ.3us max.6us, pricom ma mizernu zatazitelnost, takze treba buffrovat, co je zabava naviac.

Ale nemal by byt zasadnejsi problem s externym DAC, len treba zvolit vhodny. Tam by sa mozno nasiel aj taky, co ma vlastne (citaj: kvalitnejsie nez PLL) hodiny.

>Jak to budete modulovat - třeba by se ta modulace dala počítat přímo v
>tom CPU.

+1, vela by sa tym zjednodusilo.

wek