Teplotne kompenzovana zenera a ine dobove referencie pre ADprevodnik(nenapada ma ziadny rozumnejsi nadpis pre toto vlakno, rozobera sa tu dost vela suvisiacichveci) was: rozdiel medzi SN7401 a SN7403

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Březen 18 13:30:25 CET 2015

Ne, chtěl jsem podotknout, že jednotka napětí SI 1V odvozená ze základní
jednotky pro proud 1A je dosud dost nepřesně definována.
Zafixování hodnot některých konstant přírody, které jsou na základě
dnešního stavu poznání považovány za neměnné mi připadá jako dobrý
nápad. Už teď je zafixována rychlost šíření světla ve vakuu (c) a po
pravdě řečeno ani jsem nezaregistroval, kdy se tak stalo. Ale ve škole
jsme se ještě učili, že tam nějaké to +/- je.