Teplotne kompenzovana zenera a ine dobove referencie pre ADprevodnik(nenapada ma ziadny rozumnejsi nadpis pre toto vlakno, rozobera sa tu dost vela suvisiacichveci) was: rozdiel medzi SN7401 a SN7403

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Březen 18 12:54:33 CET 2015

 18.3.2015, 12:44:47

Zajimave udaje. Ja jsem to pochopil tak, ze u toho kvantoveho etalonu
obcas dochazi, k nahodnym zmenan kvantoveho stavu, tedy i napeti.
A protoze to obcas, je u tohoto konkretniho kusu cca 1x za minutu, je
to pro praxi  ponekud nevhodne. Proto ty sekundarni etalony se
zenerkama.

Nejake cteni o zenerkach, vcetne tech teplotne kompenzovanych 1N82x
http://www.onsemi.com/pub/Collateral/HBD854-D.PDF

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz