Eagle - jak nakreslit prokovene frezovani / drazkovani

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Středa Březen 18 06:19:25 CET 2015

Zdravim
Kedze Pragoboard chce samostatne subory pre prekovene a neprekovene
frezovanie, mam v kniznici vrstvu "146", do ktorej kreslim prekovene
frezovanie - čiary sirky priemeru frezky.
Potom pri exportovani vyberam vrstvy podla vyrobcu - Pragoboard 46 a 146
zvlast (2 subory), Cina spolu (1 subor), ...

PS kniznice si vytvaram sam a prisiel som na rovnake riesenie :-)
teda nakreslim si frezovanie podla potreby a nan vytvorim ovalny pad s
potrebnymi rozmermi
Robo