rozdiel medzi SN7401 a SN7403

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 17 14:26:30 CET 2015

 17.3.2015, 14:01:07

Obecne, posuzujeme-li stabilitu, je zenerka lepsi nez band-gap, ktery
ma zase jine vyhody.
Katalogovy udaj 723, se tyka (vetsinou) katalogoveho zapojeni, tedy i
s vlivem rozdiloveho zesilovace, zpetnovazebnich R a pod. Samotny
zdroj Uref, ma parametry o poznani lepsi, zvlast kdyz se pouzije to
samo-termostatovani, co tu jiz bylo zmineno. Byly i publikovane
vysledky takovych mereni, vcetne dlouhodobe stability, nekde to i mam,
jen vedet kde. V dobach tesly se 723 jako Uref pouzivala dost casto,
uz proto ze 7805 v TO3 nebyl zrovna kompatabilni s PCB. :-)
Pro blok s kompenzovanou zenerkou KZZ82 je uvadenn Tk < 10ppm, ale
bylo to bezne nedostupne, drahe, a taktez nekompatabilni s PCB.
Pro novejsi band-gap MAC01 se uvadi Tk 10-25 ppm, vrcholem tesly byl
MAC199 (zenerka) s Tk 0,2-0,5 ppm.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz