rozdiel medzi SN7401 a SN7403

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Březen 17 13:50:39 CET 2015

Tie Tesla specifikacie sa dost podobaju na TI-cko.
http://teslakatalog.cz/MA7805.html
Ten teplotny drift je samozrejme maximalna hodnota, iste sa da narazit
na kusy, ktore budu podstatne lepsie. Zaujimave je, ze 7805 aj 7812 ma
ten sucinitel udany nie v relativnych, ale v absolutnych jednotkach,
takze ta 7812-ka vychadza lepsie.

Mam pristup ku klimatickej komore a som v silnom pokuseni si niekolko
zdrojov ozaj zmerat. Ale to by som dost odbiehal od povodneho
problemu.