OT Doporucte kreslici program (win)

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Březen 16 13:54:15 CET 2015

V inkscape ma kazdy objekt stred, ktory sa da lubovolne presuvat. objavi
sa po druhom kliknuti (prvy oznaci objekt a da sipky na zmeny rozmerov,
druhy klik zmeni sipky na rotacne a skosovacie, vtedy sa objavi aj stred
otacania).

stredy sa mozu prilepit na guidy (vert. a horz.), potom rotuje objekt
okolo stredu, na ne sa mozu prilepit aj stredy kruznic.

--
iko

Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.