OT Doporucte kreslici program (win)

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 16 13:46:59 CET 2015

Zdravim,

vytahuji toto vlakno z nedavne minulosti. Nepoliben grafikou jsem se
odhodlal si zkusit namalovat cifernik k hodinam.

Nicmene narazil jsem hned na zacatku kdy potrebuji udelat dve soustredne
kruznice. Respektive potreboval bych si presunout souradny stred tak
abych mohl kreslit symetricky kolem souradne nuly. Nikde jsem neprisel
na to jak si udelat nejaky virtualni souradny stred tak abych nemusel
vsechno prepocitavat.

Zrejme me cekaji nepekne veci po tom co jsem zvyknuty z CADu si
malovanou vec umistit tak jak je to nejsikovnejsi z hlediska logiky...

Namaloval bych to v CADu, ale tam nejsou takove moznosti co se tyka
fontu apod...

Radek Vicek