Bitove polia a optimalizacia kody Was: STM32F051K6U7 ma USART2 ?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Neděle Březen 15 23:31:47 CET 2015

Že ano? Návrh ARMu byla ukázka docela hezké inženýrské práce (s ohledem na dobu vzniku a limity zadání). Sadu ARM osobně
obdivuji (na THUMB není už tak pěkný pohled - přílišné omezení na velikost).

Ano vyjde to velikostně stejně, počet instrukcí také (jak překvapivé pro RISC :-). Ale. Ne rychlostně/energeticky. No, a
taky že jsem si líný přečíst manuál (pravda zabere to pár dní, je to tlustá brožura :-) ještě neznamená že Englický
inžinýr to navrhoval pod vlivem wiskey :-D.

ced