Bitove polia a optimalizacia kody Was: STM32F051K6U7 ma USART2 ?

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Březen 15 22:52:42 CET 2015

Samozrejme to je dane architekturou ARMu. Lenze niekto musel toto
sialenstvo vymysliet, navrhnut, implementovat....

A ked ina alternativa - natiahnutie konstanty z poolu a jej pouzitie
vyjde narovnako (tiez su to dve instrukcie, dokopy aj s konstantou
zaberu rovnako miesta), naco takymito prekomplikovanymi instrukciami
komplikovat:
- implementaciu jadra
- implementaciu kompilatorov
- zivot vsetkym, ktori hladaju chybu v (domnelo alebo naozaj) zle
skompilovanom kode
- ... atd

-m-