[OT] Re: USB killer

Pátek Březen 13 12:37:56 CET 2015

No jo, jenze kdyz se takhle budou chovat vsichni, svet hezci nebude. Bude cim dal
vic predposranej - deti nemuzeme nechat behat venku, porotoze tam muze bejt uchyl,
zapomenuta svacina vyklidi vlak, protoze to muze bejt semtex, pastika z obchodu se
vyhodi, protoze je na ni napsane spotrebujte do 24h po otevreni atd. Ach jo, dam si
radsi to pivo.

Nebylo by prijemnejsi, kdyz ztratite flasku, ze ten, kdo ji najde, se na ni podiva,
najde tam Vasi adresu/telefon a flashka se k vam vrati? (dtto s fotakem s pametovou
kartou, mobilem apod.)

Jsem bytostne presvedceny, ze kdyz mi nekdo vykrade byt, neni to moje chyba, ze byl
spatne zabezpeceny. Podle meho je to chyba zlodeje, ze vlezl nekam, kam nemel pravo
vlezt a odnesl neco, co mu nepatrilo.

D.O.