USB killer

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Březen 13 10:15:04 CET 2015

| From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
|
| je dolezite nielen dbat na
| konkretne bezpecnostne pravidla, ale aj pestovat vseobecnu ostrazitost.

Ano, to je oblíbený argument všech těch, kteří vytvářejí škodlivé produkty
(viry atd.). Že to vlastně dělají pro naše dobro.
Dokonce to prý občas používají i třeba bytaři, že tím, že někoho vykradou,
tak ho vlastně jen upozorňují, že by si měl domů zajistit lepší zabezpečení
(třeba byt opancéřovat 20mm ocelí).

Asi jsem v tomhle přecitlivělý, ale fakt si ani nedovedu představit, že bych
byť na chvíli zauvažoval nad vytvořením něčeho, co by záměrně mohlo
poškodit někoho nekonkrétního a netušícího (princip terorizmu).
A ani si neumím představit, že bych se aktivně zůčastnil debaty, která
by se k podobnému problému stavěla kladně a v technickém smyslu
"konstruktivně".

PL