Magnet

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Březen 13 11:11:19 CET 2015

Já bohužel nejsem v tomto směru dostatečně informován, takže na vaše otázky
nemohu detailně odpovědět. Jsme  v práci jen uživatelé permanentních
magnetů a výrobků
z nich a při návštěvě dodavatelů občas něco vidím.  Ta zařízení se
jinak profesionálně vyrábějí,
používají to všichni výrobci permanentních magnetů. Sami si dělají
obvykle ty nástavce.
Pokud byste měl hlubší zájem, mohu poskytnout kontakt na universitu do
rakouského Lince,
kde se touto problematikou zabývají.  Ode mne se toho už opravdu  víc nedozvíte.