MCU + NAND

Asi by byla vhodnejsi eMMC, pouzivaji se vsude mozne a je to v podstate
jako rychla SD karta, tedy s radicem, jestli jsem to spravne pochopil.
Protokol celkem jednoduchy. Docela bych rad zjistil, kde za rozumne
penize kusove sehnat.
S temi NAND aspon co se tyce SLC to nebude zas se sklerozou tak spatne,
nektere pevne bootloadery treba predpokladaji bezchybny 1. blok a ani
jej nekontroluji v BBT, nekteri vyrobci zas jeho bezchybnost garantuji
(asi se spis jedna o to, ze neni vadny uz z vyroby). Ale ani s ECC by
nemel byt vetsi problem, procesor to myslim HW podporuje. Jinak to bude
u pameti na konci zivotnosti a jinak u nove, predpokladam.
Jake kody se vubec pouzivaji? Predpokladam nejake RS, redundance byva
tak 16B/512B sektor - kolik chyb je mozne opravit?