OT: ikona Domaci skupina

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Březen 11 10:41:37 CET 2015

No na tento problem je len jedine riesenie.
Alebo s tym zit.

:)

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Wednesday, March 11, 2015 8:55 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: ikona Domaci skupina

Zdravím,

ikona Domácí skupina je opravdu záhadná. Mám Windows 8.1. Někdy se objeví, jindy ne (dnes zrovna ne, možná proto že je v Praze zataženo a je středa :) ,netuším..) . Někdy ta ikona ani nejde přesunout a visí mi na ploše nahoře. Prostě jak kdy se počítač vyspí.

Až mě zase navštíví, zkusím ty postupy z odkazů.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com<mailto:pavel.poucha na papouch.com>
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827