OT: ikona Domaci skupina

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Březen 11 08:55:28 CET 2015

Zdravím,

ikona Domácí skupina je opravdu záhadná. Mám Windows 8.1. Někdy se objeví,
jindy ne (dnes zrovna ne, možná proto že je v Praze zataženo a je středa :)
,netuším..) . Někdy ta ikona ani nejde přesunout a visí mi na ploše nahoře.
Prostě jak kdy se počítač vyspí.

Až mě zase navštíví, zkusím ty postupy z odkazů.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827