Arduino Mini Pro a problem s bootloaderem

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Březen 9 08:56:17 CET 2015

Ještě doplnění. Na Vámi zaslaném schématu je pin RESETu označený DTR. Na
FT232R to ale musíte připojit na RTS. Oficiální kabel FTDI, strana 10 a 11:
http://www.ftdichip.com/Support/Documents/DataSheets/Cables/DS_TTL-232R_CABLES.pdf

Martin Hanek