Arduino Mini Pro a problem s bootloaderem

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Březen 9 08:50:36 CET 2015

Jo, to by asi davalo smysl - teoreticky reset/DTR propojeny mam, ale buh
vi, kam to Cinan na desce naroutoval. Vecer zkusim tu novou revizi
propiskat, to, ze tam nekde kus medi chybi je docela dobre mozne.

Nedoslo mi, ze kdyz naleju bootloader, tak ten procesor nema vlastne nic
jineho na praci, takze bootloader posloucha i bez resetu. To vypada dost
pravdepodobne, diky za tip.

Pavel Kutina