DCF 77 mystifikator

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Březen 7 22:44:31 CET 2015

DDS funguje uplne inak ako PLL. Uz z principu fungovania dostanete
rozlisenie generovanej frekvencie fref/(2^n) kde fref je hodinova
frekvencia a n je pocet bitov akumulatora. U typickych realizacii (aj
softwarova v procesore) sa bezne dosahuje rozlisenie mHz...uHz.
Tak strme filtre urcite nemate :-)