DCF 77 mystifikator

Sobota Březen 7 22:34:26 CET 2015

Samosřejmě že s pár součástkama mám jen generátor nosné a modulátor.
Časové značky mi lezou z procesoru. To jen že ta nosná generovaná
krystalem pro DCF skutečně sedí. U té vaší DDS nevím jak přesně se dá
těch 77,5 nastavit. Chci zkusit udělat DCF přijímač že signál z feritky
jen bez filtrace zesílím a dám do ADC v procesoru a skončil jsem na tom,
že těch 77,5 KHz nejde rozumně vydělit z žádného krystalu ze standardní
řady. Nevím jestli DDS umí z principu jemnější krok aniž by se kmitočet
musel dělit až třeba na 1 Hz a z toho zase násobit.

Pokud máte souseda tak blízko, myslím že máte šanci :-)
Anděl