Kabely v tunelu Blanka - o co jde?

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Březen 6 18:47:56 CET 2015

Hmmm....tak koukám, že už to řešili i na
http://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,31206.0.html (kde k tomu
mají možná blíž), a v celém tamním vlákně je JEDNA jediná odpověď, která
částečně vysvětluje možný mechanismus problému ("vodní stromečky" v
izolaci kabelu)...

K tomu např.

http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=15691

a tam třeba strana 20.

Tedy asi opravdu navlhnutí (nasáknutí) izolace na molekulární úrovni a s
tím související zhoršení vlastností.

No, jsem zvědav.

--
Jirka