FTDI USB/SPI

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Březen 6 12:42:24 CET 2015

Hele to je dost podobné tomu, co jsem řešil také. Jak jsem psal pomohlo
vložit čekání 10ms a přečíst status. A taky v Linuxu. Je to sice už 5
let ale některé chyby mají dlouhou životnost.
Prostě udělat pro FTDI multiplatformní řešení je utrpení. Původně jsem
chtěl použít čistě libusb, ale tam zase pořád nějak měnili rozhraní, tak
jsem to vzdal.
Pro nějaké ty testovací nebo nastavovací přípravky kde není kritická
přenosová rychlost ani dlouhodobá spolehlivost je asi fakt nejlepší
vlastní CDC v uC a větší část funkcionality přenést do firmware. Sice
mnozí tvrdí, že obecný ovladač CDC na Win není příliš povedený, ale
nikdy jsem s tím problém neměl.

Mrazík