FTDI USB/SPI

Ja nejak nepochopil v cem je problem, povazuji FTDI chipy za ty
nejfunkcnejsi, nejkompatibilnejsi a nejspolehlivejsi, za ovsem ponekud
vyssi cenu.
Pouzivam je vsude mozne a pouzivam prumyslova zarizeni s nimi a nikdy
zadny problem na windows (ani na linuxu ale to jsem zkousel jen FT2232
VCP a JTAG)
takove prolific je jine kafe, tam najit funkcni ovladac je obcas vyzva,
nesnesou nestandardni rychlosti atd...