FTDI USB/SPI

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 4 21:37:01 CET 2015

>Asi je to celkem fuk,

Pan kolega, mozno Vam je to fuk, ale mne to fuk nie je, a preto som sa
pytal.

Ale kedze Vam je to fuk, preco vobec deriete klavesnicu? :-)

>FTDI bylo geniální ře±ení ne své době, kdy se čipy je±tě
>musely vozit z Německa a fakticky nic jiného na USB nebylo.

Ja som cipy od FTDI mal poslane zo Skotska :-) a na USB bolo v tom case
napriklad rad ezUSB od Cypressu alebo TUSB3210 od TI.

Pouzitie obvodov FTDI aj dnes riesi viac problemov, ktore bastlicov a
jednorazovkarov netrapia, ako uz bolo naznacene.

>SPI master jsem zkou±el na FT2232 v MPSSE módu, chodilo to, ale bylo s
>tím dost problémů.

So vsetkym je dost problemov, mozete prosim byt konkretny - problemy s
ovladacmi, s hw, so spolahlivostou...?

Tych niekolko malo pokusov co som robil s FT2232C dopadli podla mojich
predstav a tym padom som toto pokladal za riesene pre pripad do
buducnosti. Tu sa dozvedam, ze to tak nie je a snazim sa dopatrat
podrobnosti, to je snad pochopitelne.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list