FTDI USB/SPI

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Březen 4 17:59:22 CET 2015

Přidám taktéž špatnou zkušenost, chtěl jsem použít I2C a jejich knihovnu do
Delphi v Lazarusu,
nešla zkompilovat kvuli typům, nevím jestli Lazarus nebo Delphi nebo FTDI
za to může tak

jsem to opravil. A stejně to pak padalo na držko po dvou dnech laborování
jsem to vzdal, a

napsal si můstek do ATXMegy a USB serial převodník a jsem maximálně
spokojený.....

A to jsem to původně chtěl použít kvůli rychlosti vývoje, abych nemusel něco
programovat

do jednočipu, nakonec se to stejně ukázalo jako nejistější a nejrychlejší
cesta.....

Zdeněk Aster