FTDI USB/SPI

Ladman Jakub ladmanj na volny.cz
Středa Březen 4 17:44:16 CET 2015

Já mám zkušenost špatnou, ale nevím jestli chyba je přímo v ftdi, nebo v
opensource ovládací knihovně libftdi.
Používat jsem to chtěl na win i na linuxu, ale na linuxu mi přestala
fungovat oficiální libd2xx přímo od ftdi.

Nevím co se stalo, ale po nějaké z minulých aktualizací systému mi
zrovna tohle nefunguje.

libftdi se zdála ok, ale nakonec jsem zjistil, že je tam nějaký bug a
přijatá data začnou dříve, nebo později vykazovat chyby.
Došel jsem tak daleko, že jsem si ve zdrojácích libftdi krokoval a
žádnou zjevnou chybu jsem tam nenašel až po libusb.
Možná že je chyba na křemíku, možná ne.

Každopádně jsem to po několika týdnech večerního snažení zahodil a
použil AT90USB162 s firmwarem co se chová jako CDC-ACM modem a překládá
VCP komunikaci na SPI a nějaké základní funkce k tomu, které předtím s
ftdi měl dělat také pc.

Jakub Ladman