Re: Vydobytky moderni doby ( Elnec LabProg48LV se loučí..)

Kosta kosta na mcu.cz
Pondělí Červen 29 15:41:18 CEST 2015

Bože, pátek při pondělku :)
Mimochodem, v sobotu jsem našel na chalupě plně funkční SHARP MZ-821,
dlouho jsem zvažoval co s ním, nostalgie mi našeptávala: "dej ho zpět,
to bude rarita, zase si zahraješ staré fláky."
Do toho realita hulákala: "Dvacet let jsi to nepotřeboval, na co to
silážovat." No a nechal jsem to na mladejch, ať si s tím dělaj co chtěj.
Při té samé příležitosti neteř s neteřákem (sakra jak říct manžel od
neteře) s hrůzou zíraly na debordelizaci mého "příručního skladu"
na chalupě. Mají teď novou prázdnou místnost - jen ten bordel vyvézt.
Pro strýčka příhodu jsem si odložil věci, které se vešly do jedné přepravky

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský