Re: Vydobytky moderni doby ( Elnec LabProg48LV se loučí..)

Pondělí Červen 29 15:27:11 CEST 2015

Pokud to byla tak skvělá televize, proč to nevyřešil settopbox?

Podobně mohl někdo argumentovat při příchodu barevného vysílání, blahé
paměti. Stará černobílá televize stále skvěle fungovala, jen holt ji
překonal přístroj, co uměl něco navíc. A barva byla sakra přidaná hodnota.

P.K.