Re: Elnec LabProg48LV se loučí..

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Červen 29 10:28:31 CEST 2015

Dobry den,

vite, pane Puobisi, co je na tom Vasem pristupu nejhorsi?

Ze proste uzivatele v pripade zavady apod. totalne zablokujete a zbyva
mu jedine reverse engineering.

Chapu, ze jste se rozhodl, ze nejake zarizeni nebudete aktivne vlastnimi
silami podporovat "donekonecna".

Ale PROC potom nedate nejen verejne, ale ani omezene a na vyzadani k
dispozici alespon jeho schema? Ze by treba nekdo nedej Boze zacal
vyrabet neco, co uz vas nezajima?

Nedavno jsme spolu komunikovali ohledne schematu k PREPROM-01, byl jsem
striktne odmitnut...

Fakt nechapu....a neodpovidejte prosim ve stylu "delaji to tak vsichni
vyrobci" a podobne nesmysly. To, ze libovolny pocet subjektu neco nejak
dela, neni ani odpoved, ani to neznamena, ze to je normalni a dobre.

Byvaly doby, kdy se bezne (netusim, zda povinne) poskytovala schemata
dokonce k aktualne vyrabenym a prodavanym zarizenim - a to tehdy
vetsinou nebyla vazba na software (firmware), takze schema bylo vlastne
temer kompletni dokumentace. Tykalo se to sirokeho spektra vyrobku od
prumyslove po spotrebni elektroniku...

Dekuji za (pripadnou) odpoved

--
Jirka