FT-180A a AD98xx - dve DDS z jedne reference?

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Červen 28 21:18:07 CEST 2015

Preco nezobrat onych 10.7MHz (alebo jej referenciu) ako referenciu pre
DDS a vkladat do systemu dalsi referencny oscilator? DDS ma krok ladenia
zanedbatelne maly, bude sa z nej dat vyrobit lubovolna frekvencia...
b.