[OT] Psychoakustika je potvora

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Červen 28 13:20:27 CEST 2015

SMD provedení Low-Z přímo na sluchátka v příloze (bez drátových propojek),
není tam přepínač šířky, odpor ovlivňující šířku má kompromisní hodnotu 180R
(tedy je to trochu užší než při 200R). Doporučuji každému kdo je nucen
poslouchat na sluchátka.

Normálně zafouknuté do smršťovačky. Oproti maxiverzi na těch stránkách je to
dost rozdíl ve velikosti.

PS: a červená propiska - tu mi nikdo nezrekvíruje :-D

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>

originál hír

http://web.archive.org/web/20091004223817/http://headwize.com/projects/cmoy1_prj.htm

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 24. června 2015 23:06
Předmět: Re: [OT] Psychoakustika je potvora

Na tohle jesm někde viděl schémátko - není to tak úplně jednoduché, byly tam
i nějaké filtry a fázové posuvy.

po paměti jak to schéma vypadalo jsem našel, že by mohlo být toto, ale já to
viděl na jiném webu, kde to bylo víc rozebrané a i víc variant

http://astersart.net/amp/headphones/acoussim/Acoustic_Simulator_for_Headphone.htm