Re: mech: svarovaní hliniku asi TIG

Sobota Červen 27 21:44:17 CEST 2015

Tak cenu nevím, ten kousek co jsem dostal byl jako vzorek zdarma, ale pro moje pidi
účely to tehdy bylo bohatě hodně.

Nové to vypadá asi jako šedá guma, ustříhne se nůžkama. Ale časem to tuhne, po cca
roce v mrazáku (je doporučeno skladovat takhle) už to bylo asi na hraně
použitelnosti, a poslední kousek co potom zbyl, byl už křehká placka a lámalo se to
asi jako stará placatá žvejkačka. Šikovný materiál, ale bohužel není to na
dlouhodobé skladování.

David Obdržálek