Re: mech: svarovaní hliniku asi TIG

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Sobota Červen 27 20:50:01 CEST 2015

Jen upozorňuju, že se musí použít tzv. přirozeně tvrdá slitina hliníku
(například 5083), která ale ve skutečnosti není tvrdá, spíš je to
takový bláto kov. Jinak se musí výrobek po svaření žíhat a podrobit
umělému stárnutí (tepelné zpracování). A ani pak se nedají pro
svařované konstrukce použít ty nejpevnější slitiny.

Aleš Procháska