Oprava UPS Eaton

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Červen 25 10:01:25 CEST 2015

Zdravim,
  tohle mi dela jedna UPS na chalupe. Zacne silet a neustale prepina tam
a zpatky. Ale vsiml jsem si, ze pritom trosku "zpivaji" napr. tlumivky
v zarivkach nebo trafa. Zni to trochu jako rozjizdejici se tramvaj. Tipuji
to na zaruseni site nejakym regulatorem, ktery natolik zkresli prubeh site,
ze to ta UPS registruje. Nemuze to byt podobny pripad?
  Zdravi Pavel