Oprava UPS Eaton

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Čtvrtek Červen 25 09:46:04 CEST 2015

Tohle je velmi zajimave, protoze doma mam velmi podobny problem.s obycejnou APC
CS500. Zacne najednou zhruba v sekundovych intervalech cvakat a v logu je pak
cca 80 zaznamu o vypadku. Opakuje se to v intervalech 3 az 7 dni. Zkousel jsem i
druhou UPS (APC CS350) a ta dela to same. Jelikoz obe dve jsou starsi kusy, tak
jsem se domnival, ze chyba je v nich. Povymenoval jsem tam kondenzatory, ale
zmenu jsem nepozoroval.

J.S.