upadek civilizace (bylo: Re: MegaProcessor)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červen 24 13:08:06 CEST 2015

Jo, já si ze svých studií pamatuju cca stejnou úroveň, pochopitelně pak
čím vyšší stupeň, tím větší nároky.

Jinak souhlasím zejména s Vaším 3. odstavcem ("Všech možných..."), sám
jsem se snažil žít a vychovávat úplně jiným způsobem. V mezičase jsem
ale mj. našel, že krize moderní civilizace v širším slova smyslu není
zase tak úplně nová záležitost...

http://www.phil.muni.cz/fil/cesfil/studiejz/03-tgm.html

Podobnost s dneškem opravdu není čistě náhodná, jen do toho ještě
přibyly vlivy a jevy, které za TGM neexistovaly...

Zajímavých pojednání je řada dalších, za všechny snad jen namátkou

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/exkluzivne-na-ct24/historie-cs/200442-konec-civilizaci/

--
Jirka