este k tym statniciam

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Červen 21 14:37:23 CEST 2015

Přesně tak. Ale já nikde neuvádím, že dnešní absolventi jsou líní,
pohodlní a neschopní, pouze říkám, že nebastlí, protože k tomu nemají
důvod. Hledal bych logickou nekonzistenci spíš tady. Přímou implikaci
tady nevidím i když jakási souvislost být může.
Pokud se něco zdá být těžké, je to obvykle lépe ohodnoceno, přičemž v
ekonomických vztazích příliš nezáleží na skutečnosti, jako spíš na tom
"zdání", tedy vnějším, povrchním vzhledu.
Uznávám, je to ode mne chyba, že jsem toto explicitně neuvedl, doba
zřejmě opravdu pokročila...

Mrazík