RE: Zneužití volání o vyproštění z výtahu

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Červen 20 19:02:57 CEST 2015


Mně se ta technická řešení zdají zbytečně komplikovaná. Tohle bych se spíše
snažil vyřešit systémově:
a) Pokud nájemníci odmítají kameru, která by situaci vyřešila, rozpočítat
náklady na plané zásahy do poplatků. Buď si natolik cení svého soukromí, že
to akceptují, nebo přistoupí na kameru.
b) Dohodnout s výtahářskou firmou, že před výjezdem zavolá určené osobě v
domě, která ověří, jestli nejde o planý poplach. Zdržení výjezdu bude
minimální, fungovat to sice nebude na 100%, ale nějaké zbytečné výjezdy to
odfiltruje

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Saturday, June 20, 2015 6:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zneužití volání o vyproštění z výtahu

Sice už píšu asi po sezóně, ale udělal bych to víceúrovňově:
- stisk tlačítka aktivuje žádost, každé otevření dveří žádost nuluje
- pokud 30 sekund není žádost vynulovaná (tj. neotevřou se dveře), zazvoní
to
   u správce baráku nebo toho, kdo má službu, správce může žádost vynulovat
- pokud do 3 minut není žádost vynulovaná, klasicky se volá výtahářská firma

PL



Další informace o konferenci Hw-list