Zneužití volání o vyproštění z výtahu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 20 18:30:12 CEST 2015


Sice už píšu asi po sezóně, ale udělal bych to víceúrovňově:
- stisk tlačítka aktivuje žádost, každé otevření dveří žádost nuluje
- pokud 30 sekund není žádost vynulovaná (tj. neotevřou se dveře), 
zazvoní to
   u správce baráku nebo toho, kdo má službu, správce může žádost vynulovat
- pokud do 3 minut není žádost vynulovaná, klasicky se volá výtahářská firma

PL

***********************************

Dne 19.6.2015 v 11:49 "J. Polívka" napsal(a):
> Hezký den všem,
> neví někdo prosím jak zamezit škodiči v tom aby si přivolával 
> vyproštění z výtahu přes hlasový komunikátor, který je ve výtahu 
> instalován ?
> Když přijedou technici, tak tam nikdo není a stojí to pěkné peníze.
> Mohou si takto i firmy přilepšovat ? nebo technici, když mají 
> příplatek za výjezd ?
> Existují nějaké takové poznatky ?
> Za případné odpovědi děkuji.
> Jindra Polívka


Další informace o konferenci Hw-list