Dokumentace kodu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 18 12:19:00 CEST 2015

> Ano, vyznal bych se v tom, ale měl jsem na mysli něco jako souhrnný
> dokument, obsahující např. jaké funkce mám k dispozici,
> jaké procesy se
dějí v přerušení od timerů,
> prostě celkový náhled na složitý projekt
> násobně větší než ten snake game.

Aha tak. Nuz tak to je problem, ktory mam aj ja. Odbornici Vam poradia zrejme nieco v duchu UML a nastrojov okolo toho. Pochopitelne, samotne gro roboty aj tak musite urobit Vy... To je prave jadro problemu s doxygenom - okrem teda taj vnimanej neprehladnosti (od coho by mohol aspon trocha pomoct vhodne zvoleny editor), ze sa za dokumentaciu vydavaju jeho autovygrcance.

Snahy v tomto smere (plus aj ine pohnutky) ma za tie roky doviedli k WEBu (Knuth, nie Berners-Lee) a nasledne mojej vlstnej variante nyweb. Bohuzial to tiez nie je konecne riesenie a ani Vam ho nijako nejdem vnucovat, bo v mnohych ohladoch to nahradza povodnu neprehladnost len neprehladnostou ineho druhu...

wek